یاسین عمهیاسین عمه، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
یاسمن عمهیاسمن عمه، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوها

قدم سوم

1392/12/11 8:48
نویسنده : عمه شیما
208 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام به عزیزای عمه میخوام از مامان وباباتون براتون بگم

اسم باباتون داود متولد1366.2.9 مشغول تحصیل تو دانشگاه

فعلا هم که مدرکش فوق دیپلم ولی دار ادامه میده

مشغول به کار تو شهرداری

                           برادر بزرگتر من           تاج سر من                          

     اقاست به مولا        دوستش دارم من

نیشخندشعر گفتم نیشخند

عمتون شاعرم هست برین حال کنید با این موضوعچشمک

واما خانواده ما 6 نفر بودقبل بزرگ شدنش 4تا خواهرو 2 برادر

به همراه مادر و پدرمون

ما 4 تا خواهر به همراه 2 برادر

هی دورشون میگردیم به دورمادروپدر

نیشخنددوباره شعرنیشخند

عمه زهره فرزند ارشد خانواده همسر اقا پیمان +پسر عمه زا سیناچشمک

ودختر بعدی عمه مریم همسر اقا محمود+دختر عمه فاطمه ودختر عمه فایزه

دختر بعدی عمه زهرا همسر اقا ابراهیم+دختر عمه نرگس ونینی تو راهشون که یک ماه از شما چوچولوتر

واما بعدی پسر ارشد خانواده بابای شما که همسرش ابجی نرگسه+شما دوقلوها

حالا نوبت خودمه دختر ته تقاری خانواده

عمه شیما همسر اقا مصطفی+امیر علی جونم که از شما 8یا 9 ماه بزرگتر

واما دیری دیرینگ ته تقاری خونه بابام عمو امیر که هنوز پیش باباو مامان و اونارو تنها نذاشته

خوب چوچولوهای من این از خانواده ی بابایی

حالا خانواده ی مامان که 5نفرن

1دختر 2تا برادربه همراه مادر و پدر

فرزند ارشد خانواده وتک دختر مامانی گل شماست که ما بهش میگیم ابجی نرگس

متولد1369.12.22

خانه دار مدرکشم لیسانس

واما دوتا دایی داری که فعلا مجردن

دایی محمد رضا ودایی  علی رضا

تابستون سال 91 مامان وبابایی با هم اشنا شدن یعنی رفتیم خاستگاری

بعدم که جواب مثبت و عقد کنون توی تیر ماه

یک سال که گذشت تابستون 92 همون تیر ماه عروسیشونو گرفتیم

که بعد 3ماه شما دو قلوهارو خدا بهشون داد

حالام که دارین تو شیمک مامانی روز به روز بزرگتر وخوشمل تر میشین

دیگه باید برم دوستون دارم تا پست بعدی بابایبای بای

امروز هم شنبه3اسفند ماه

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 اسفند 92 14:09
به به چه عمه خوب و مهربونی.عمه جون دوقلوها باید خیلی قدر بدوننانشالله به سلامتی فرشته های اسمونیتون زمینی میشن داشتن دوقلو سخته ولی خیلی لذت بخشه .
عمه شیما
پاسخ
مرسی عزیزم به وبمون سر زدیدانشالله به سلامتی
ایـلـیــــا جـون
7 اسفند 92 20:04
مرسی عزیزم خب چون هنوز دنیا نیومدن خوبه که الان وب زدی راستی عزیزم هنوز معلوم نی که دخترن یا پسر ؟ 2 قلوهای نازنین رو هم لینک کردم عزیزم
عمه شیما
پاسخ
مرسی خانومی نه انقده منتظرمزودتر بفهمم جنسیتشون چیه مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد