یاسین عمهیاسین عمه، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
یاسمن عمهیاسمن عمه، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوها

قدم هفتم

1393/2/29 13:52
نویسنده : عمه شیما
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم خوبین شما

ببخشید ماشالله امیر علی انقدر بازیگوشه

که وقت نمیکنم وبتون رو به روز کنم

ولی انگاری شما بازیگوشترینا

اخه دیشب ساعت 3 باباییتون اس داده

که حال مامانی خوب نیست و شما فرشته هاواسه زمینی شدن عجله دارین

ماشالله به شما چه عجله ای حالا چه وقت اومدن بود

به هر حال خیلی خیلی خوش اومدین

ولی چون زود اومدین بایدچند روزی تو دستگاه باشین

اخه هنوز 8ماه و 11 روزه که تو شیمک مامانی هستین

عزیزای دلم از خدا میخوام فقط سالم باشین هم شما هم مامانیتون

بابایی خیلی نگران بود حتی از پشت تلفن هم مشخص بود

خیلی دوست داشتم الان اونجا بودم پیش شما و داداشم ومامانیتون

شاید میتونستم یه همدم برای داداشم باشم

میدونید اخه دوتا مامانا پیش مامانیتونن

شما هم تو دستگاه تو این موقعیت از همه تنها تر داداشیمه

خیلی دپرسم خیلی اخه میترسم

ولی عمه مریم میگه چیزی نی زودی خوب میشین و

میاین خونه پیشمون

منم از خدا همینو میخوام که سالم باشین

دوستون دارم فرشته های من

بابایبای بای

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد