یاسین عمهیاسین عمه، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
یاسمن عمهیاسمن عمه، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوها

قدم دوم

1392/12/1 13:03
نویسنده : عمه شیما
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرای عمه خوبین شما جاتون که تنگ نیست تو شمک مامانیچشمک

عمه به قربون شما دعوا نکنید هاقلب

دلتنگتونم دوست دارم ببینمتون ببوسمتون بوتون کنمخیال باطل

پس کی موقع اومدنتون میشهسوال

هرچی زنگ زدم بابایی حالتونو بپرسم خاموش بود تو نگوبابایی دانشگاس ناراحت

منم زنگیدم خونه ی مامان جونی اینا که از حالتون با خبر شمبه من زنگ بزن

مامان جون میگفت نرگس 19که رفته دکتر واسه دو هفته بعدش وقت سونو بهش دادن

یعنی این شنبه که میاد نه شنبه بعد مامانی وبابایی شما رو میبیننناراحت

خوش به حالشون کاش منم اونجا بودم تا روی ماهتونو میدیدمخیال باطل

راستی جیگر طلاها خودتونو قایم نکنین ها نشون بدین چی هستین مژه

شاهزاده این یا پرنسس یا شایدم هر دوشزبان

وای عمه به قربونتون منتظر اون لحظه ام که زودتر بفهمم دخملین یا پسملچشمک

البته واسه من که فرقی نداره فقط میخوام به اسم صداتون کنمقلب

از همه مهمتر سلامتی تونهلبخند

از خدا میخوام که انشالله همیشه سالم و سرحال باشین

امیر علی جونمم پسمل گلم  بهتون سلام می رسونه 

منم از دور میبوسمتونماچ

دوستون دارم تا بعد بایبامن حرف نزن

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ابجي سجا
1 اسفند 92 12:28
بــیـــــا و داد دلــــم رس ، کــــه بــس هـــــوایـــی ِ-توست . . .!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد